wtorek, 23 kwietnia 2013

ASHLEY NEAL

Jak wiecie w Polsce oprócz chłopców był również Ashley i Robbie :)Może napisze trochę a Ashu?

Ash (28 czerwca 1991) jest dobrym przyjacielem chłopców, w Polsce w CDQ zajął się rzeczami które z pozoru mogą być nie ważne czyli np. gdy Seanowi spadł pasek od gitary on podszedł i mu go założył, oraz tym podobne rzeczy (to akurat wcale nie wydaje się jakieś straszne, ale tak na prawdę utrudnia to grę Seanowi).
Musiał też sprzątnąć balony które wleciały na scenę, jak również (to już ważne haha) musiał podłączyć chłopcom sprzęt ;)

Ash ma na facebooku w informacjach napisane :
LIGHTING DESIGN/ BACKLINE TECH/ STAGE MANAGEMENT/ TOUR MANAGEMENT/ FOLLOW SPOT OP/ MERCHANDISE/ GUITAR SET UP ---- CONTACT: ashley@ashleynealtouring.co.uk
OpisHey, I'm Ash!
I am primarily a Lighting Designer and have worked with hundreds of bands over the past 5 years in some of the UK's most prestigious music venues.
I want to put together a team of competent, experienced, affordable crew. Who are easily accessible, great to work with and get on with, and get the job done!
for more details on us and artists we've worked with please visit: http://www.ashleynealtouring.co.uk/

Co tłumacząc na polski oznacza:
  Projektant oświetlenia*/ technik zaplecza/ zarządzanie sceną/ zarządzanie trasami/ operator kamery/ promowanie, sprzedaż / ustawianie, podłączanie gitary --- kontakt: ashley@ashleynealtouring.co.ukOpis
Hej, Jestem Ash!
Jestem przede wszystkim projektantem oświetlenia i pracowałem z setkami zespołów przez minione 5 lat w najbardziej prestiżowych miejscach muzycznych w UK.
Chcę zebrać kompetentny zespół, doświadczonej, niedrogiej załogi. Którzy są łatwo dostępni, świetni w pracy i tylko tyle!
Więcej szczegółów na mój temat i artystów, z którymi pracowałem na stronie: http://www.ashleynealtouring.co.uk
*nie wiedziałam jak to inaczej napisać, przepraszam :)
_______
Mam nadzieję, że przybliżyłam wam trochę Asha (pod względem jego zawodu) ... Wow ten koleś tak na prawdę ma sporo roboty! Już nie mogę doczekać się jego powrotu do Polski... Kocham tego wariata ! ♥





Mail: ashleynealonline@facebook.com
http://facebook.com/ashleynealonline

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz