czwartek, 30 maja 2013

Ogłoszenia parafialne #2

Kochani, przepraszam was bardzo za to że nic ostatnio nie dodawałam a zwłaszcza Claudi <3
Dziewczyno, dziękuję ci bardzo za czytanie i komentowanie każdego rozdziału. Przepraszam was za to że długo nic nie pisałam.. teraz się wam wytłumaczę..
Miałam wrócić z Polski w środę tydzień temu a wróciłam w sobotę... to dlatego że spóźniłam się z tatą na samolot i musieliśmy prze bookować bilety na inny dzień:/ gdyby jeszcze tego było mało kiedy wróciłam okazało się że mój głupi brat rozwalił mi laptopa więc musieliśmy go dać do naprawy i dopiero teraz go odzyskałam..:/
Chciałam też wam powiedzieć coś o ROOM Love.. Mam bardzo duże zaległości w pisaniu tego opowiadania i nie wiem czy jest jeszcze sens to kontynuować.. nawet jeśli to nie na tym blogu.. tu dodajemy posty (przynajmniej tak było) z informacją o ROOM'ie.. więc to wszystko się miesza ze sobą. Mam taki pomysł że stworzę własnego bloga na którym będę dodawać opowiadanie o Kieran'ie (ale inne) i jeszcze to przemyśle.. Jak już podejmę decyzję to dodam tu posta z informacją:) :*

5 komentarzy:

  1. wszystko spoko i ok "wybaczam" ci . ale proszę kontynuuj to opowiadanie.. proszę proszę proszę *oczy szczeniaczka* ♥ // Claudi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahah nie mam już 'weny' na to opowiadanie szczerze mówiąc.. skończyły mi się całkowicie pomysły:c <3

      Usuń
    2. szkoda ;c

      Usuń
    3. http://room94-shine.blogspot.co.uk/

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń