poniedziałek, 13 maja 2013

OGŁOSZENIA PARAFIALNE XD

Hej, to ja -ta od ROOM Love-
Wiem, obiecałam że dodam kolejny rozdział 12 maja (czyli wczoraj) nie udało mi się ponieważ myślałam że mam jeszcze trochę 'materiału' na laptopie żeby dodać ale okazało się że nie.. więc to znaczy że muszę pisać te rozdziały na bieżąco (przedtem miałam wszystkie gotowe bo pisałam je w lutym/marcu i tylko robiłam kopi i pejst). Napisałam nowy rozdział tylko w połowie bo wiecie że wczoraj był dodany 40 minutowy film ROOMA o trasie chasing the summer z kwietnia i później jeszcze robili twitcama więc nie miałam jak dokończyć pisania. Później, na asku obiecałam że na pewno dodam nowy rozdział dziś ale też się nie udało:( Mam trochę problemów w życiu prywatnym i musiałam no wiecie, uspokoić sytuacje co nie do końca się udało ale nie ważne.. Jeszcze na dodatek się dziś pakowałam bo jutro do polski lecę :D i nie będę mogła dodawać rozdziałów.. chyba że znajdę maciupeńke czasu:) Naprawdę przepraszam, wiem jak to wygląda, najpierw obiecuje a później dupa.. przepraszam:) wiecie że was kocham :D

1 komentarz:

  1. Też cię KOCHAM <33 i nie przejmuj się ;> jakoś wytrzymam to że nie dodałaś rozdziału ;c . // Claudi ♥

    OdpowiedzUsuń